donderdag 29 december 2011

Bags!!!!

I love bags,
Iedereen heeft denk ik wel een paar handtassen, een voor een schooldag met veel spullen en een voor een schooldag met weinig spullen. Een voor een dagje de stad in. Een kleintje om uit te gaan. En een logeertas voor de weekendjes die je niet thuis bent en een koffer voor als je echt lang weg bent.


 Maar wat heeft iedereen nou in zijn tas?? Wat heb je nou echt altijd nodig? En wat is eigenlijk onzin.

Dit heb ik bijna altijd in mijn tas mee naar school:

Maandverband, portemonnee,(geld, pinpas, id-kaart en ov) telefoon, ipod, camera en sleutels.
Haar borstel,speldjes, haar elastiekjes,
Make-up,  geurtje, extra panty, spiegeltje, blikje lippenbalsem.
Flesje water, pakje crackers,
Strepsils, pakje paracetamol, kauwgom of peperpunt

Reken machine, pen, agenda, tijdschrift en map.


Wow dat zijn eigenlijk best veel dingen me tas zit ook altijd helemaal vol, wat hebben jullie altijd in jullie tas zitten?

xoxo Gigi

4 opmerkingen:

  1. ik moet ook echt een extra panty meenemen maar ik vergeet het altijd (:
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ongeveer hetzelfde mee, mijn tas zit altijd BOMvol! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je hebt echt veel dingen in je tas zitten!

    BeantwoordenVerwijderen