donderdag 29 december 2011

Cascade circus

Haay zoals jullie misschien wel weten wonen ik in 030 (Utrecht) en ik ben gek op het leven hier ik zou me geen leven kunnen voorstellen in een dorp. Maar gister was ik naar een kerst circus met me familie ik denk dat jullie het wel kennen als je in Utrecht woont. En het was echt prachtig er waren artiesten over de hele wereld en ik keek me ogen uit mensen net zoals toen ik als klein meisje voor de eerste keer in de Douglas was. Ik ben sowieso gek op theater, dans, circus en musical.

Het heeft  echt iets magisch  als die grote rode doeken omhoog gaan in die grote zaal en de band begint met spelen. I love it. Het maakt me gewoon zo gelukkig.

Hebben jullie wel is een musical of kerst circus gezien? Of houden jullie daar niet van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten