vrijdag 23 december 2011

Christmas feeling



Het is bijna kerstmis en dat geeft zo een heerlijk kerst gevoel bij mij vooral als ik kerstliedjes luister en ook nog is als het sneeuwt. Ik heb hier wat plaatjes die mij echt een kerstgevoel geven.








 Winter liefde, het geeft mij niet perse een kerstgevoel maar toch ik vind het heerlijk als mijn vriend zijn jas aan me geeft en onze koude lichamen elkaar raken het voelt zo romantisch, helaas kan ik hem een tijdje niet zien en we hebben ook nog is allemaal problemen dus winterliefde zit er deze vakantie niet in voor mij. Als is hij echt de liefste jongen die er is gister hadden we dus ruzie en ik moest huilen en verborg mijn hoofd in zijn schouder toen kwam S een hele goede vriend van me naar me toe om gedag te zeggen maar ik had daar ff geen zin in. Zegt mijn vriend: 'Ze heeft hier even geen zin jullie spreken elkaar later wel oké? ' terwijl hij met zijn hand door mijn haar streelt. Echt hij is zo een liefie. 







   En natuurlijk hoop ik op een witte kerst al gaat dat vast niet gebeuren dat hoorde ik op de radio maar ik hoop het nog steeds het lijkt me zo leuk om weer met me neefjes en nichtjes sneeuwpoppen te maken en daarna warme chocomel te drinken
Arm warmers die ga ik nog even kopen ik heb ze best wel hard nodig ik heb namelijk littekens op mijn arm omdat ik me zelf heb gesneden. Daar heb ik echt heel erg spijt van maar ik kan het niet meer terug draaien....
Maar met deze cute arm warmers kan ik verbergen echt super handig.
 En natuurlijk al dat lekker kerst snoep wat in de kerst boom hangt dat is echt heerlijk. Sowieso word ik altijd heel erg blij van kerstbomen. Vooral als het donker is en je ziet in de stad overal kerstlampjes en kerstbomen in de etalages van winkels. Geweldig!
 Ahh dit plaatje vind ik gewoon super lief.
Vorige week was ik zelf bij de starbucks ik was op weg naar school en ik ging nog ff langs het station ik had het namelijk zo koud. Ik ben echt gek op starbucks als je daar binnen loopt is ruikt het altijd zo lekker en dan zie je al die lekker dingetjes I love it!! ze hebben nu ook van die schattige kerst bekertjes.










Hoe vieren jullie kerst? En wat geeft jullie nou echt een christmas feeling?

xoxo Gigi

6 opmerkingen:

  1. Dat 3e plaatje is prachtig. Maar lijkt me ook heel koud. Ik ga morgen op skivakantie! Dus ik ben helemaal niet thuis met kerst. Maar ik vier het wel met mijn familie en lieve vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke sokken bij dat vierde plaatje! haha, en van jouw achtergrond dat patroon daarvan heb ik een rokje!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow prachtig.. Ik ga 2de kerstdag uit eten.. verder niet veel bijzonder.. mijn uitgebreide post hierover staat net online.. misschien leuk om te kijken?x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk artikel, die foto's zijn prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke afbeeldingen. En ik hoop dat het snel terug beter gaat tussen jou en je vriend :)
    Dankje voor je comment, een tijdje geleden, trouwens. Zin om elkaar te volgen? Wij volgen je al :)

    BeantwoordenVerwijderen