donderdag 22 december 2011

Waar stellen jullie de grenzen in een relatie?

Haay,
ik heb een vriend en hij is geweldig echt waar ik kan me geen leven zonder hem voorstellen hij stuurt me altijd lieve smsjes, geeft me zijn jas of vest, wacht me op na mentor een gesprek, brengt me naar huis ook als hij geen tijd heeft, zegt afspraken met vrienden af als ik dat vraag. Maar ik verpest het altijd we hebben nu al 2 weken elke dag ruzie en maken het elke dag weer soort van goed. Ik ben namelijk heel makkelijk in de omgang met jongens ik sta altijd heel dicht bij ze en ze knipogen altijd naar me. Mijn vriend kan daar helaas niet zo goed tegen we hebben er altijd ruzie over en vandaag maakte ik er de hele tijd grapjes over en hij is nu echt boos op me. Maar zelfs dat doet  hij op een lieve. Ik voelde me schuldig over al onze problemen maar hij knuffelde me en zei dat het allemaal niet uitmaakte dat ik zo met andere jongens was maar toen gaf hij me één seconde geen aandacht en toen liep ik weg. Hij was boos op me en was het aan het vergeven en toen liep ik weg hoe dom ben je dan? Ja heel dom toen kwam hij me achter na lopen om het alsnog goed te maken knuffel ik veel te close met een andere jongen ik ben zo slecht in grenzen,,,,



xoxo Gigi


Waar stellen jullie de grenzen in een relatie?

1 opmerking:

  1. Oei dat klinkt niet zo goed en vooral niet het gedeelte dat hij boos op je is, hij je wilt vergeven, dan weg loopt en dn ook nog met een andere jongen knuffelt!
    Maar naja mijn grens is denk: gewoon omgaan en that's it. Als je vriend zich er niet fijn bij voelt dat je een andere jongen knuffelt ofseu, zou ik ermee op houden als je hem niet kwijt wilt, maar dat die moeilijk doet over als je bevriend met jongens, dat zou ik ook niet pikken, want al me vriendjes waren altijd stik jaloers :P en ze wisten dat ik er toch niks om gaf, vrienden zijn vrienden en die geef ik echt niet op voor mijn vriend, maar er zijn wel grenzen: dat knuffelen zou ik echt laten!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen