vrijdag 23 december 2011

Nieuw geurtje

Haaay,

sinterklaas is net geweest en bijna kerst echt tijd om iedereen cadeautjes te geven. Maar ik vond dat ik zelf ook wel is wat nieuws verdiende en ook iets wat ik al heel graag wou  namelijk een nieuwe geurtje en ik wist ook al precies welke het moest worden namelijk pure woman van bruno banani.

Hij kost bij de douglas voor 20 ml 14,95 wat niet echt duur is voor een luchtje. Ik heb hem bij de kruidvat gekocht voor nog goedkoper. Normaal koop ik me geurtjes altijd in de Douglas maar ik was in de pauze op school in het winkel centrum en toen moest ik hem echt hebben. Ken je dat hebben hebben gevoel? Vast wel ik heb het namelijk echt heel erg vaak.
Ik ben sowieso echt heel erg fan van het flesje het is echt heel schattig en houd lekker vast. Wat wel vervelend is, is dat het dopje er best wel is af valt als je hem in je tas mee neemt. Het is echt een heel lekker zoet geurtje maar het heeft ook een stout kantje I love it en het pas ook nog is goed op me huid. 



xoxo Gigi

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de bruno banani luchtjes ook altijd heel lekker! (: Ik heb alleen deze nog nooit geroken.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, zodra ik bij een winkel sta waar het sale is heb ik een ongeloofelijke 'hebben'-drang haha.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook, echt een super lekker luchtje!

    BeantwoordenVerwijderen