dinsdag 20 december 2011

Zo ingewikkeld

Haaay,

ik heb nu bijna een maand met me vriend en het is heel leuk nou ja eigenlijk is het soms leuk we hebben vaak problemen maar we houden echt van elkaar. Gister was ik bij hem en hij zei zulke lieve dingen hij zei dat hij wel wou wachten met seks als ik dat wou maar toch heb ik het gevoel dat hij het wel wil en snel ook hij maakt er namelijk de hele tijd grapjes over en als ik dan vraag wat er is zegt hij; 'Er is niks liefje echt niet.' Heel veel van mijn vriendinnen hebben het al gedaan en dat vind ik prima, maar zelf ben ik er gewoon nog niet aan toe denk ik. Ik wil gewoon eerst een tijdje iets met hem hebben zonder om de dag ruzie te hebben. Als dat goed gaat ga ik pas nadenken over verder gaan.

Hebben jullie het al is gedaan?

XOXO gigi

1 opmerking:

  1. Heej, bedankt voor je reactie! Ik vind dat je nooit genoeg nagellak kan hebben, dus mij maakt het niet uit dat ze veel op elkaar lijken ;D

    En nu over jouw verhaal;)
    Jullie hebben nog maar een maand he;) EN het word je eerste keer, dus ik begrijp het als je wilt dat die speciaal word, en dat je dan nog wilt wachten tot jullie relatie lekker loopt!

    BeantwoordenVerwijderen